Boxy
Blog
Kapcsolat
Áraink

Esettanulmány: A stabil fejlődés három kulcsa - a Dermo.hu története

Placeholder image
Oszd meg
Placeholder imageBoxy
2025. 04. 21.
Tartalomjegyzék
Egy webshop a legjobb minőségű dermokozmetikumoknak

A Dermo.hu webáruház 2023 óta elérhető a bőrápolás szerelmesei számára. Fulfillment partnerükként folyamatosan figyelemmel kísérhetjük a kezdetektől rájuk jellemző dinamikus fejlődést.

Sikertörténetüket szerettük volna megosztani olvasóinkkal is – elsősorban arra voltunk kíváncsiak, minek is köszönhető a folyamatos növekedés. Röviden: specializált termékkínálat, átgondolt marketing, hatékony logisztika.

Egy webshop a legjobb minőségű dermokozmetikumoknak

A Dermo.hu webáruház szorosan kapcsolódik a szépségápoláshoz, hiszen elindulása előtt a tulajdonosok már jelentős tapasztalatot szereztek egy patikai online üzlet üzemeltetése során. Folyamatosan ellenőrizték, hogy a kozmetikumok iránti kereslet gyors ütemben növekszik. Azt tapasztalták, hogy egyre többen keresnek tudatosan minőségi bőrápolási termékeket. A piac igénye egyértelművé vált: hatékony, megbízható dermokozmetikumok kínálatára volt szükség. 

„Úgy éreztük, hogy a vásárlók könnyebben azonosulnak egy olyan márkával, ami kifejezetten a bőrápolásra fókuszál, hiszen sokaknak nem a patika az első gondolat, amikor kozmetikumot keresnek.”

Így születetett meg a Dermo.hu, azzal a céllal, hogy a vásárlók elérhető áron juthassanak hozzá a legjobb minőségű kozmetikumokhoz. Nemcsak megbízható termékeket kínálnak, hanem felhasználóbarát és átlátható felületet hoztak létre, hogy garantálják a kellemes és egyszerű vásárlói élményt. 

Folyamatosan bővülő kínálat és hatékony marketing mix

A webáruház fő célcsoportja elsősorban a 35 év feletti nők, akik tudatosan figyelnek bőrük ápolására és értékelik a magas minőségű, megbízható bőrápolási termékeket. Legyen szó esztétikai vagy bőrgyógyászati problémáról, a Dermo.hu kínálatában akár speciális igényekre fejlesztett kozmetikumok is találhatóak. A fiatalabb célcsoportot új márkák bevezetésével szólítják meg, akik nyitottak az innovatív bőrápolási megoldásokra.

A széles termékkínálatot hatékony online marketing eszközök segítségével juttatják el a potenciális vásárlókhoz: jelen vannak a legnépszerűbb közösségi média platformokon, amely kiváló lehetőséget nyújtanak a célcsoport elérésére és edukálására is. Emellett aktívan használják a Google Ads hirdetéseket, de nagy hangsúlyt fektetnek az e-mail marketingre is: „egy mesterséges intelligencia alapú, perszonalizált hírlevélküldő rendszert alkalmazunk, amellyel célzottan és relevánsan tudunk kommunikálni a vásárlóinkkal.”

A folyamatos, stabil fejlődés útján

A Dermo.hu webáruház már a kezdetektől dinamikusan fejlődött. A növekvő forgalom alapját a népszerű és keresett márkák jelentették, amelyekben a vásárlók megbíznak. Versenyképes árakon és vonzó akciókkal tették még sikeresebbé az indulást. 

A háttérben folyamatos a webshop fejlesztése: új funkciók, technikai finomhangolások és a tartalom bővítése is elengedhetetlen. „Figyelünk a vásárlói visszajelzésekre, és igyekszünk mindig egy lépéssel előrébb járni, hogy valóban felhasználóbarát, informatív és megbízható platformot nyújtsunk.”

A vásárlók visszajelzésének gyűjtése kiemelt figyelmet kap a mindennapi működés során, hiszen a Dermo.hu célja nem kisebb, mint Magyarország egyik legjobb és legmegbízhatóbb kozmetikai webáruházává válni. Az értékelések amellett, hogy a szolgáltatások folyamatos fejlesztésére ösztönöznek, erős bizalmat építenek a leendő vásárlók felé is. Ezért a valódi, elégedett vásárlóktól származó vélemények kiemelt helyen szerepelnek az oldalon. A harmadik fél (Google, Árukereső, Onlinepénztárca) által gyűjtött visszajelzések ráadásul biztosítják az objektivitást egy laikus látogató számára is. „már több mint 4800 értékelést kaptunk, és büszkén mondhatjuk, hogy az összesített értékelésünk 4.9 csillag, ami visszaigazolja számunkra, hogy jó úton járunk.”

Biztos logisztikai háttér a kulisszák mögött

A Dermo.hu tulajdonosai már az indulás pillanatában a logisztika kiszervezése mellett döntöttek. Ezáltal sokkal gyorsabban el tudták indítani a webshopot, nem volt szükség nagyobb kezdeti befektetésre a raktározási vagy szállítási infrastruktúrába. A Boxy fulfillment megoldása jelentősen csökkentette a működési költségeket, különösen a béreket és járulékokat. A kiszervezett logisztika egyik nagy előnye, hogy nincs szükség saját csomagoló vagy logisztikai csapatra, de azt is lehetővé teszi, hogy a rendelések gyorsabban kerüljenek csomagolásra és kiszállításra. Ez nagyban hozzájárul a vásárlói elégedettséghez, növeli a lojalitást és hozzájárul a vásárlók visszatéréséhez. 

„Ráadásul a partnerünk kedvező szállítási díjakat tud biztosítani, amit a vásárlóink is értékelnek.” A fulfillment stabil, költséghatékony és skálázható működést tesz lehetővé, ami elengedhetetlen a növekedéshez. Ugyanakkor a számokkal kimutatható előnyök mellett nem kevésbé tekinthetők fontosnak, milyen hozzáadott értéket képvisel a logisztika kiszervezése egy vállalat életében. A fulfillment segítségével rengeteg idő szabadul fel, ami a napi operatív kérdések helyett vállalkozásfejlesztésre vagy marketingre fordítható.

„A Dermo.hu alapítása óta a Boxy gondoskodik a webáruház hatékony és precíz logisztikai folyamatairól. Mindig öröm látni, amikor egy partnerünk már a kezdetektől ilyen gyorsan és stabilan növekszik. Fulfillment szolgáltatóként mi biztosítjuk a logisztikai hátteret és skálázódási lehetőséget, hogy partnerünk teljes mértékben arra összpontosíthasson, ami számára a legfontosabb.” Táncsics András (CEO, Boxy Logisztikai Zrt.)

Tanácsok kezdő vállalkozóknak a Dermo.hu csapatától:

  1. Ne kizárólag az árakkal próbálj versenyezni! A nagy piaci szereplők előnye szinte behozhatatlan, a valódi különbséget a szolgáltatás minősége (termékválaszték, webshop folyamat, logisztika) jelenti. 
  2. Építs hosszútávon bizalmat! A vásárlókkal való őszinte, gyors és segítőkész kapcsolattartás az egyik legnagyobb lehetőség a kiemelkedésre.
  3. Használj innovatív online marketing eszközöket! Ma már rengeteg platform és megoldás létezik, amely ingyenesen vagy kedvező előfizetési díjjal elérhető. Ezek nagy segítséget nyújtanak a célcsoport elérésében, legyen szó social media hirdetésekről vagy perszonalizált tartalomról.
  4. Fektess nagy hangsúlyt a törzsvásárlókra! Azok az ügyfelek, akik visszatérnek, újra és újra vásárolnak nemcsak a stabil bevételt biztosítják, hanem a márka nagyköveteivé is válhatnak – egy jó ajánlás sokszor többet jelent, mint bármilyen reklám!

Kérj te is árajánlatot!

Vedd fel a kapcsolatot szakértőinkkel és ismerd meg fulfillment szolgáltatásunk előnyeit személyesen is!

Az oldal reCAPTCHA védelemmel van ellátva, és vonatkozik rá a Google Adatvédelmi szabályzata és Általános Szerződési Feltételei.

Vedd fel a kapcsolatot szakértőinkkel és ismerd meg fulfillment szolgáltatásunk előnyeit személyesen is!

Olvass tovább!

Rengeteg hír és érdekesség vár még rád, melyeket szakértőink állítottak össze neked!

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 05. 19.

Miért fontos a profi visszárukezelés divat webshopoknak?

A divat és ruházati webshopok dinamikus világában a logisztika kulcsszerepet játszik a vásárlói élmény és az üzleti siker szempontjából.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 05. 13.

Legjobb logisztikai szolgáltatások táplálékkiegészítő webshopoknak

A táplálékkiegészítőket forgalmazó webshopok számára a logisztika nem csupán a csomagküldésről szól.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 04. 28.

Mit jelent a fulfillment 2025-ben?

A logisztika kiszervezése egyre elterjedtebb választás Magyarországon az e-kereskedők és vállalkozók körében. Miért érdemes a fulfillment szolgáltatás megismerése és milyen trendek határozzák meg a 2025-ös évet?

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 04. 21.

Esettanulmány: A stabil fejlődés három kulcsa - a Dermo.hu története

A Dermo.hu webáruház 2023 óta elérhető a bőrápolás szerelmesei számára. Fulfillment partnerükként folyamatosan figyelemmel kísérhetjük a kezdetektől rájuk jellemző dinamikus fejlődést.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 04. 14.

Hogyan kerülhet fel a webshopod a megbízható webáruházak listájára?

Az e-kereskedelemben szinte minden szektorban hatalmas a verseny, így a vásárlók bizalmának megszerzése kulcsfontosságú egy vállalkozás számára.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 03. 31.

Mennyibe kerül egy webshop?

Egy saját webáruház vonzó bevételi forrást jelenthet, amely a kezdetekben akár mellékállásban is végezhető. Azonban, mint minden vállalkozás, egy webshop indítása és üzemeltetése is költségekkel jár.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 03. 24.

Esettanulmány: Időtlen minőség a férfi kozmetikumok között

Az 1902 KRDY márka 2022-ben indult útjára. Alapítója, Koródy Gergő mesterborbély, aki szakmai pályafutásának köszönhetően több, mint 10 év tapasztalatát zárta kozmetikumokba.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 03. 17.

Hogyan alakítja át a logisztikát az importkereskedelem?

Megjelent a PwC legfrissebb Digitális Kereskedelmi Körképe a DKSZ (Digitális Kereskedelmi Szövetség) közreműködésével. A magyar e-kereskedelmi piac 2024-ben jelentős átalakuláson ment keresztül, melynek fő mozgatórugója az importkereskedelem előretörése.

Placeholder image
Placeholder imageEverigo
2025. 03. 10.

Terjeszkedés a Távol-Kelet fenyegetése nélkül

Az olyan keleti óriások, mint a Temu, az Aliexpress vagy a Shein, a globális e-kereskedelmi piacokat alacsony áraikkal és széles kínálatukkal rohanták le, különösen Nyugat-Európában és az USA-ban.