Boxy
Blog
Kapcsolat
Áraink

Esettanulmány: Időtlen minőség a férfi kozmetikumok között

Placeholder image
Oszd meg
Placeholder imageBoxy
2025. 03. 24.
Esettanulmány
Tartalomjegyzék
Tradíció és modern férfiasság

Az 1902 KRDY márka 2022-ben indult útjára. Alapítója, Koródy Gergő mesterborbély, aki szakmai pályafutásának köszönhetően több, mint 10 év tapasztalatát zárta kozmetikumokba.

Tradíció és modern férfiasság

Az 1902 KRDY egyszerre ötvözi a borbélytradíciót, a magas minőséget és a modern férfiasságot. A márka minden elemében ez a hármasság mutatkozik meg: a logó, a színek, a csomagolás mind jelképei a kifinomult stílusnak, eleganciának és erőnek. Termékpalettáján a kulcsfontosságú haj- és szakállápoló termékek mellett már hajvitamin és hajhullás elleni kiegészítők is találhatók. „Nem volt még egy olyan prémium férfi kozmetikum brand az országban, ami azzal foglalkozna, hogy a férfiak igényességét emeli ki, ami a férfiak igényességéről szól, mind megjelenésben, mind illatban, mind a termékek minőségében.” foglalja össze Koródy Gergő, a márka alapító-tulajdonosa.

Logisztikai kihívások egy fejlődő márka életében

„Az első és legfontosabb, ami szerintem az egész országban, az egész világon az egyik legnehezebb most, az az ember probléma.” válaszolja Gergő arra a kérdésre, hogy mik voltak azok a nehézségek, amiért elgondolkodott a logisztika kiszervezésén. „Nem győztük az egész csomagolást alkalmazottakkal, azon belül is az időben szállítás volt a legnagyobb probléma, tehát, ha például elkésett az ember, nem úgy tudtuk feladni a rendeléseket és csúsztak az ügyfeleinknek a csomagok.”

Az 1902 KRDY menedzsmentje hamar felismerte, hogy az ügyfélélmény nem ér véget a rendelés leadásakor. A gyors és precíz szállítás elengedhetetlen összetevői az elégedett vásárló receptjének.

Kezdetekkor felmerülő kérdések

A fulfillment bármely vállalkozás számára nagy döntés. Az egyik legnagyobb értéküket, a raktárkészletüket és vásárlóik elégedettségét bízzák ilyenkor egy külső szolgáltatóra. A beköltözés pillanatától már a logisztikai szolgáltatón múlik a rendelések kiszállítása és a vásárlók pozitív élménye. „Attól féltünk, hogy az időt mennyire fogja tudni majd a Boxy teljesíteni, de szerencsére már az első napoktól kezdve látszódott, hogy zökkenőmentesen fog működni.” fogalmazza még Gergő a kezdeti fenntartásait.

Személyes támogatás a mindennapokban

„Ami a legfontosabb számomra, hogy van egy dedikált kapcsolattartónk a Boxy-nál, akit bármikor el tudok érni, bármilyen probléma adódna, legyen az sérült termék, szállítással kapcsolatos kérdés, mindent elintéz nekünk a Boxy és semmi ilyen aprósággal nem kell foglalkozzak.” meséli Gergő, mikor arról kérdezzük, hogy mennyire elégedett a felmerülő kérdések vagy kérések kezelésével. 

A legnagyobb érték: az idő

Az 1902 KRDY márka mögött nagyon tudatos tervezés áll: már a kezdetektől elhatározták, hogy minél előbb szeretnék az európai piacot is meghódítani. A Boxy közvetlen segítséget jelent a szállításban, ugyanakkor a kiszervezett logisztika közvetett hatása ugyanolyan fontos. A fulfillment által rengeteg idő szabadul fel egy vállalkozás életében: nem kell raktározással, csomag összekészítéssel, csomagolással és feladással foglalkozni, nincs szükség extra emberi erőforrásra és a szezonalitások is könnyen lekövethetők. Az értékes idő így a vállalkozásfejlesztésbe, márkaépítésbe és marketingbe fektethető.

Köszönjük Koródy Gergőnek, az 1902 KRDY tulajdonosának, hogy ellátogatott hozzánk, mesélt a termékeiről és a közös munkáról a Boxy-val! 

Kérj te is árajánlatot!

Vedd fel a kapcsolatot szakértőinkkel és ismerd meg fulfillment szolgáltatásunk előnyeit személyesen is!

Az oldal reCAPTCHA védelemmel van ellátva, és vonatkozik rá a Google Adatvédelmi szabályzata és Általános Szerződési Feltételei.

Vedd fel a kapcsolatot szakértőinkkel és ismerd meg fulfillment szolgáltatásunk előnyeit személyesen is!

Olvass tovább!

Rengeteg hír és érdekesség vár még rád, melyeket szakértőink állítottak össze neked!

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 05. 13.

Legjobb logisztikai szolgáltatások táplálékkiegészítő webshopoknak

A táplálékkiegészítőket forgalmazó webshopok számára a logisztika nem csupán a csomagküldésről szól.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 04. 28.

Mit jelent a fulfillment 2025-ben?

A logisztika kiszervezése egyre elterjedtebb választás Magyarországon az e-kereskedők és vállalkozók körében. Miért érdemes a fulfillment szolgáltatás megismerése és milyen trendek határozzák meg a 2025-ös évet?

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 04. 21.

Esettanulmány: A stabil fejlődés három kulcsa - a Dermo.hu története

A Dermo.hu webáruház 2023 óta elérhető a bőrápolás szerelmesei számára. Fulfillment partnerükként folyamatosan figyelemmel kísérhetjük a kezdetektől rájuk jellemző dinamikus fejlődést.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 04. 14.

Hogyan kerülhet fel a webshopod a megbízható webáruházak listájára?

Az e-kereskedelemben szinte minden szektorban hatalmas a verseny, így a vásárlók bizalmának megszerzése kulcsfontosságú egy vállalkozás számára.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 03. 31.

Mennyibe kerül egy webshop?

Egy saját webáruház vonzó bevételi forrást jelenthet, amely a kezdetekben akár mellékállásban is végezhető. Azonban, mint minden vállalkozás, egy webshop indítása és üzemeltetése is költségekkel jár.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 03. 24.

Esettanulmány: Időtlen minőség a férfi kozmetikumok között

Az 1902 KRDY márka 2022-ben indult útjára. Alapítója, Koródy Gergő mesterborbély, aki szakmai pályafutásának köszönhetően több, mint 10 év tapasztalatát zárta kozmetikumokba.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 03. 17.

Hogyan alakítja át a logisztikát az importkereskedelem?

Megjelent a PwC legfrissebb Digitális Kereskedelmi Körképe a DKSZ (Digitális Kereskedelmi Szövetség) közreműködésével. A magyar e-kereskedelmi piac 2024-ben jelentős átalakuláson ment keresztül, melynek fő mozgatórugója az importkereskedelem előretörése.

Placeholder image
Placeholder imageEverigo
2025. 03. 10.

Terjeszkedés a Távol-Kelet fenyegetése nélkül

Az olyan keleti óriások, mint a Temu, az Aliexpress vagy a Shein, a globális e-kereskedelmi piacokat alacsony áraikkal és széles kínálatukkal rohanták le, különösen Nyugat-Európában és az USA-ban.

Placeholder image
Placeholder imageBoxy
2025. 03. 03.

Boxy sajtómegjelenések

A Boxy fulfillment szolgáltató sajtómegjelenései.