Az 1902 KRDY márka 2022-ben indult útjára. Alapítója, Koródy Gergő mesterborbély, aki szakmai pályafutásának köszönhetően több, mint 10 év tapasztalatát zárta kozmetikumokba.
Tradíció és modern férfiasság
Az 1902 KRDY egyszerre ötvözi a borbélytradíciót, a magas minőséget és a modern férfiasságot. A márka minden elemében ez a hármasság mutatkozik meg: a logó, a színek, a csomagolás mind jelképei a kifinomult stílusnak, eleganciának és erőnek. Termékpalettáján a kulcsfontosságú haj- és szakállápoló termékek mellett már hajvitamin és hajhullás elleni kiegészítők is találhatók. „Nem volt még egy olyan prémium férfi kozmetikum brand az országban, ami azzal foglalkozna, hogy a férfiak igényességét emeli ki, ami a férfiak igényességéről szól, mind megjelenésben, mind illatban, mind a termékek minőségében.” foglalja össze Koródy Gergő, a márka alapító-tulajdonosa.
Logisztikai kihívások egy fejlődő márka életében
„Az első és legfontosabb, ami szerintem az egész országban, az egész világon az egyik legnehezebb most, az az ember probléma.” válaszolja Gergő arra a kérdésre, hogy mik voltak azok a nehézségek, amiért elgondolkodott a logisztika kiszervezésén. „Nem győztük az egész csomagolást alkalmazottakkal, azon belül is az időben szállítás volt a legnagyobb probléma, tehát, ha például elkésett az ember, nem úgy tudtuk feladni a rendeléseket és csúsztak az ügyfeleinknek a csomagok.”
Az 1902 KRDY menedzsmentje hamar felismerte, hogy az ügyfélélmény nem ér véget a rendelés leadásakor. A gyors és precíz szállítás elengedhetetlen összetevői az elégedett vásárló receptjének.
Kezdetekkor felmerülő kérdések
A fulfillment bármely vállalkozás számára nagy döntés. Az egyik legnagyobb értéküket, a raktárkészletüket és vásárlóik elégedettségét bízzák ilyenkor egy külső szolgáltatóra. A beköltözés pillanatától már a logisztikai szolgáltatón múlik a rendelések kiszállítása és a vásárlók pozitív élménye. „Attól féltünk, hogy az időt mennyire fogja tudni majd a Boxy teljesíteni, de szerencsére már az első napoktól kezdve látszódott, hogy zökkenőmentesen fog működni.” fogalmazza még Gergő a kezdeti fenntartásait.
Személyes támogatás a mindennapokban
„Ami a legfontosabb számomra, hogy van egy dedikált kapcsolattartónk a Boxy-nál, akit bármikor el tudok érni, bármilyen probléma adódna, legyen az sérült termék, szállítással kapcsolatos kérdés, mindent elintéz nekünk a Boxy és semmi ilyen aprósággal nem kell foglalkozzak.” meséli Gergő, mikor arról kérdezzük, hogy mennyire elégedett a felmerülő kérdések vagy kérések kezelésével.
A legnagyobb érték: az idő
Az 1902 KRDY márka mögött nagyon tudatos tervezés áll: már a kezdetektől elhatározták, hogy minél előbb szeretnék az európai piacot is meghódítani. A Boxy közvetlen segítséget jelent a szállításban, ugyanakkor a kiszervezett logisztika közvetett hatása ugyanolyan fontos. A fulfillment által rengeteg idő szabadul fel egy vállalkozás életében: nem kell raktározással, csomag összekészítéssel, csomagolással és feladással foglalkozni, nincs szükség extra emberi erőforrásra és a szezonalitások is könnyen lekövethetők. Az értékes idő így a vállalkozásfejlesztésbe, márkaépítésbe és marketingbe fektethető.
Köszönjük Koródy Gergőnek, az 1902 KRDY tulajdonosának, hogy ellátogatott hozzánk, mesélt a termékeiről és a közös munkáról a Boxy-val!