Boxy
Blog
Áraink

UNAS webáruház rendszer: előnyök és hátrányok

Oszd meg
Boxy
2022. 11. 25.
E-kereskedelem
Tartalomjegyzék
Mi az az UNAS webáruház rendszer?

Az UNAS webáruház rendszer előnyei és hátrányai. Hogyan működik? Mennyibe kerül egy webshop alapítása az UNAS rendszer használatával?

Mi az az UNAS webáruház rendszer?

Az UNAS egy bérelhető webáruház rendszer, ami mindent magában foglal, ami egy webáruház indításához és üzemeltetéséhez szükséges. Ebbe beletartozik a teljes technikai háttér, a tárhelytől, az adminisztrációs felületeken át a beépített marketing funkciókig. A kedvező árú Prémium csomag tartalmazza az integrációs lehetőségeket akár a kereskedelmi platformok, a számlázás vagy a fulfillment szolgáltatók felé. A kezdő vállalkozók számára technikai támogatás és ügyfélszolgálat is rendelkezésre áll, és nem kell aggódnunk a fejlesztések miatt sem, mert az is benne van a havidíjban.

Hogy működik az UNAS?

Az UNAS egy profi konstrukció, aminek számtalan funkciója közül tudjuk kiválasztani a számunkra fontosakat. A kipróbált és elkészített alapok nem jelentik azt, hogy le kellene mondanunk az egyedi arculatról, sem azt, hogy szakítanunk kell megszokott eszközeinkkel és partnereinkkel. Az UNAS minden webáruháza reszponzív, mobilbarát, modern megjelenésű, de ehhez mérhető fontosságú, hogy átlátható és praktikus a kezelőfelülete, ami a webshopunk üzemeltetése során lesz hasznunkra.

Mire van szükségünk egy webshop elindításához?

Webáruház indításához természetesen szükségünk lesz webtárhelyre és domainre. Ezek beszerzésére, bérlésére van lehetőségünk az UNAS-on keresztül, de a rendszer használatának ez nem feltétele. SSL biztonsági tanúsítvány megszerzésére és telepítésére is van mód. Az UNAS esetében nem kell a regisztráció során előre kiválasztanunk, hogy milyen szolgáltatás csomagot szeretnénk, a webshop indításának első három hete ingyenes.

Egy teszt webshop létrehozása valóban csak néhány kattintás, de annak elindítása és üzemeltetése ennél azért bonyolultabb. Aggódnunk nem kell, a tudástár végigvezet minket az egyes funkciókon, ha pedig elakadunk, rendelkezésünkre áll az ügyfélszolgálat. Teszt webshopunk pedig – megtartva a beállításokat és feltöltéseket – állandó áruházzá válik, mihelyt megrendeljük az ingyenes próbaidőszak végén a számunkra szimpatikus csomagot.

Beállítani való feladataink bőven lesznek. Ügyfélfiókunkban pénzügyeket és a használt szolgáltatásokat kezelhetjük. Gondolnunk kell webáruházunk tartalommal való ellátására, aminek csak egyik lépése a termékek kategorizált feltöltése. Kiválaszthatjuk és személyre szabhatjuk oldalunk megjelenését és összeköthetjük UNAS webáruházunkat külső rendszerekkel (készletkezelő, számlázó, marketing stb.)

Milyen bővítmények és integrációs lehetőségek vannak az UNAS-nál?

A hazai és nemzetközi piac legfontosabb e-kereskedelmet támogató szereplőivel összehangolhatók az UNAS webshopok. Ez nem csak azért fontos, mert megtarthatjuk bevált partnereinket, hanem azért is, mert könnyebben tudunk váltani, ha ezt látjuk szükségesnek.

Számlázás, pénzügyi és fizetési szolgáltatások, szállítási lehetőségek, kereskedelmi platformok, készletnyilvántartó rendszerek, külső marketing funkciók, fulfillment szolgáltatók mind néhány kattintással, könnyedén integrálhatóak webshopunkba. A magyar piacon az UNAS kínálja a legtöbb funkciót, bővítményt és integrációs lehetőséget webáruházaihoz.

Kinek hasznos, ha ehhez a webáruház rendszerhez csatlakozik?

Az UNAS teljes körű és megbízható szolgáltatást nyújt, magyar ügyfélszolgálattal és a legtöbb beépített funkcióval. Az UNAS webáruház rendszert már több mint 7600 webshop választotta. Ez nem csak jól hangzik, hanem jelentős tudásanyagot is feltételez, hiszen ennyi igényhez már sikerült alkalmazkodnia a rendszernek, pontosabban ennyien találták meg számításukat a rendszer keretei között.

Az UNAS a kereteket a visszajelzések és tapasztalatok alapján folyamatosan fejleszti. Ráadásul ez a kommunikáció nem csak egy irányú: az UNAS webáruházak használói egymással is kapcsolatba léphetnek, tapasztalatokat cserélhetnek, tanácsokat kérhetnek és adhatnak. A regisztrációt követően pedig van lehetőség 21 napig ingyen kipróbálni a funkciókat és a kezelőfelületet, nincs zsákbamacska.

Azon vállalkozóknak érdemes ehhez a rendszerhez csatlakozni, akik nem szeretnének menet közben kiderülő meglepetéseket.

Milyen előnyei és hátrányai vannak?

Egy egyedi webáruház fejlesztése időigényes és drága, akkor tud jól működni ha már az indulás pillanatában tisztában vagyunk azzal, hogy milyen funkciókra lesz a jövőben szükségünk.

Kedvező ár

A bérlés olcsóbb, miközben a tapasztalatok alapján épített funkciók kihasználásának lehetősége rugalmassá is teszi.

Adott technikai háttér

A technikai háttér fejlesztése nem minket terhel. A bérelt webáruház biztonságos, egyedi arculattal bíró, jól kezelhető és számtalan beépített funkcióval bír.

Ügyfélszolgálat

Probléma esetén ügyfélszolgálathoz fordulhatunk tanácsért.

Rengeteg funkció

Az UNAS webáruháznak egyben az egyik hátránya is az, ami az egyik előnye. A sok funkció és beállítási lehetőség megismeréséhez és optimális kihasználásához idő kell. Ugyan az egyes funkciók könnyen a rendszerbe illeszthetőek akkor is, ha azt nem azonnal kezdjük használni, de kezdők számára elsőre ijesztő lehet a sokféle lehetőség.

A regisztrációt követő ingyenes tesztidőszakot használjuk ki jól, próbáljuk ki a funkciókat, beállításokat és kérdezzünk ha szükséges!

Érdemes-e fulfillment szolgáltatást igénybe venni UNAS webáruházaknak?

Igen. Amennyiben teljesen professzionális szolgáltatást szeretnénk, amiben a kontroll megtartása mellett a logisztika napi feladataival nem kívánunk foglalkozni, akkor érdemes azt kiszervezni egy fulfillment szolgáltatóhoz. Amíg az UNAS a teljes informatikai hátteret tudja nyújtani egy webáruháznak, úgy egy fulfillment cég a teljes logisztikai feladatsort tudja átvállalni a termékek raktárba érkezésétől azok vevőig való kiszállításáig.

Az UNAS-hoz hasonlóan a legmodernebb technológiákra épít a Boxy is, ami a robotizáció előnyeit használja és kínálja teljes webshop logisztikát igénylő ügyfeleinek. A Boxy rendszeréhez könnyedén csatlakozhatunk a legfontosabb webshop motorokkal, mint a WooCommerce, ShopRenter, OpenCart, VirtueMart, PrestaShop, Magento, Shopify, Wix és természetesen az UNAS.

Mennyibe kerül a UNAS webáruház rendszer?

A regisztrációt követően az UNAS rendszere 21 napig ingyenesen használható. Ezen időszak alatt a Prémium csomag összes funkciója elérhetővé válik, így kipróbálhatjuk, hogy melyikekre van szükségünk.

Az UNAS webáruház rendszer használatának havidíja két tényező függvénye: mennyi terméket kívánunk kezelni és mennyi funkciót szeretnénk használni. A Standard és a Prémium csomagok esetében is választhatunk 1000, 5000 és 20.000 terméket kezelni képes csomag közül.

Standard csomag

A Standard csomag tartalmazza a webáruház üzemeltetéséhez alapvetően szükséges funkciókat, mint például a felhasználó és jogosultságkezelés, beépített választható kinézetek, szállítási és fizetési módok kezelése, megrendelés státusz kezelés, korlátlan számú tartalmi oldal, korlátlan kategória mélység, 10 fotó termékenként, beépített hírlevél küldő vagy az űrlap, blog, landing page kezelés.

A legolcsóbb Standard csomag ára 3.490 Ft+ÁFA/hó.

Prémium csomag

A Prémium csomag a fentieken túl bővített fizetési, számlázási és szállítási funkciókkal bír, illetve többek között olyan extrákkal, mint a több nyelv és deviza, külső rendszerekkel való kapcsolódás, raktárkezelés, termékek szűrése, összehasonlítása, intelligens marketing funkciók, kuponok, pontgyűjtési lehetőség, cross-sale, up-sale, ajándék termékek.

A Prémium csomagok díja a termékek száma szerint 6.990 Ft+ÁFA/hó, 9.990 Ft+ÁFA/hó és 12.990 Ft+ÁFA/hó.

VIP csomag

További profi szolgáltatásokra válhatunk jogosulttá a gyakorlatilag korlátlan számú termékkel bővíthető VIP csomag esetében. A VIP csomag tartalma többek között a szolgáltató logó eltávolítása, a külső SEO audit, a retina termék képek, a termék teljesítmény és megrendelés statisztika, a készlet- és árcsökkenés értesítő vásárlónak, a mennyiségfüggő akciók, a beszerzés vagy a több webáruház összekapcsolása.

A teljeskörű tagság díja 19.990 Ft+ÁFA/hó.

Éves előfizetés választása esetén díjkedvezményre válunk jogosulttá.

Domain és webtárhely

Az UNAS domain és webtárhelyet is kínál. Az 1000 MB-os tárhely 11..990 Ft+ÁFA/év, de van lehetőség ennél nagyobb 3000 MB-os (19.990 Ft+ÁFA/év) és 9000 MB-os (34.990 Ft+ÁFA/év) tárhely bérlésére is. A tárhelyen kívül mindegyik csomag tartalmaz egy .hu domain nevet, tetszőleges számú aldomaint és e-mail címet. SSL tanúsítvány megrendelése 5.990 Ft+ÁFA, ami tartalmazza annak webáruházba való telepítését is.

A tárhelyszolgáltatás és a webáruház bérlés egymástól függetlenül is igénybe vehető szolgáltatások.

Maradj naprakész!

Iratkozz fel hírlevelünkre, hogy elsőként értesülj új szolgáltatásainkról, híreinkről és praktikus logisztikai tippekről!

Olvass tovább!

Rengeteg hír és érdekesség vár még rád, melyeket szakértőink állítottak össze neked!

Boxy
2024. 07. 08.

Mi az omnichannel: működése, előnyei, hátrányai

Hogyan működik egy omnichannel rendszer? Miben különbözik az omnichannel a multichannel stratégiától? Hogyan érinti a marketinget az átállás és kinek éri meg?

Boxy
2024. 07. 01.

Hogyan tompíthatod a webshopodban az infláció hatását?

Az infláció elsősorban kihívásokat és nehézségeket jelenthet egy webshop számára, átgondolt stratégiával és lépésekkel azonban csökkenteni lehet a hatásait

Boxy
2024. 06. 24.

A 15 legjobb marketing eszköz webáruházak számára

Milyen marketing eszközökkel érdemes foglalkoznia egy webáruháznak? Megéri-e offline marketinggel kiegészíteni az internetes jelenlétet? Mik a leghatékonyabb eszközök?

Boxy
2024. 06. 17.

Időmenedzsment a logisztikában: útmutató

Napjaink egyik legfontosabb munkaszervezési feladata az időmenedzsment vagy időgazdálkodás. A téma alapjait jártuk körbe és tippeket is adunk a hatékony menedzsmenthez.

Boxy
2024. 06. 10.

Tovább szigorítja a csomagolás szabályait az Unió

Újrafeldolgozható és újrafelhasználható csomagolás, jobb hulladékbegyűjtés és egyes műanyagok betiltása – ezek a legfőbb pontok.

Boxy
2024. 06. 03.

Készletkezelés: 8 tipp webáruházak számára

Mit jelent a készletkezelés, milyen feladatai és funkciói vannak? Mik a legfontosabb stratégiák, amiket követhetünk és melyiknek mi az előnye és a hátránya?

Boxy
2024. 05. 27.

Milyen törzsvásárlói rendszerek vannak? Miért fontosak?

Ki a törzsvásárló, miért éri meg kiemelten foglalkozni velük és milyen törzsvásárlói rendszereket használhatunk webshopunkban - ezekre a kérdésekre adjuk meg a választ.

Boxy
2024. 05. 20.

Értékesítési stratégia kialakítása: útmutató webshopok számára

Az értékesítési stratégia egy olyan terv, ami rögzíti feladatainkat és visszajelzést ad azok teljesüléséről. Ezt a megkerülhetetlen dokumentumot mutatjuk be alaposan.

Boxy
2024. 05. 13.

Te elköveted őket? Kezdő e-kereskedők tipikus hibái

Ezeket a hibákat megelőzheted kellő felkészüléssel és a vállalkozást támogató logisztikai szolgáltatások igénybevételével, hogy elkerüld a felesleges kiadásokat.