A Monteen körülbelül egy évvel ezelőtt költözött be a Boxy automatizált raktárába. Azóta gondoskodunk az okos pénztárcák raktározásáról, a rendelések összekészítéséről és feladásáról.
Ismerd meg a közös munka részleteit esettanulmányunkból!
Történet a termék mögött
Gáll-Szőllősi Rajmund, a Monteen alapítója személyesen tapasztalta meg, hogyan emelik le a pénzét egy pár ezer forintos POS terminállal Olaszországban. A kellemetlen kaland arra inspirálta, hogy szakértők segítségével egy olyan pénztárcát alkosson, amely megvéd a hasonló próbálkozásoktól.
A világ egyik legvékonyabb pénztárcája
A Monteen pénztárcák nemcsak praktikusak, de rendkívül strapabíróak is: a carbon-ból vagy szálcsiszolt alumíniumból készült termékek nem engedik át az RFID jelet, ezáltal megvédik a kártyák adatait. Annak ellenére, hogy a legkeskenyebb nadrágzsebben vagy kézi táskában is elférnek, akár 12 db kártya, ráadásul bankjegyek is tárolhatók bennük.
Logisztikai nehézségek
A Monteen indulásakor minden adott volt a márka sikeréhez: egy valós probléma, egy innovatív termék és egy jól átgondold márkaimázs. A monteen.hu ráadásul 2023-ban a Magyar Marketing Szövetség az „Év honlapja” díjat is megnyerte, így már csak egy fontos tényező maradt: a logisztika.
Bármilyen nagyszerű is egy termék és kiváló az online vásárlói élmény, ha a csomagolás vagy a kiszállítás gyorsasága nem ér fel a prémium márka minőségéhez. „Korábban a rendelések becsomagolása, feladása, illetve a kapcsolattartás a szállítási cégekkel volt a nehézség számomra.” fogalmaz Rajmund.
Bizalom már az első pillanattól
„Ami elsőre nagyon pozitív volt a számomra, az az értékesítési kolléga hozzáállása, illetve a technikai tudása is.” válaszol a Monteen tulajdonosa arra a kérdésre, hogy milyen volt az első benyomása a Boxy-ról.
Dedikált szakértőnk nemcsak a logisztikai kérdésekkel kapcsolatban nyújtott támogatást Rajmundnak, de arról is biztosította, hogy Shopify alapú webáruházával is egyszerű lesz az integráció.
Fulfillment már a kezdetektől
„A Boxy előtt eredetileg mi saját kezűleg csomagoltuk be a kiszállított termékeket, viszont egy hónap után úgy döntöttünk, hogy igénybe vesszük a Boxy szolgáltatásait, ezzel időt spórolva a marketing és egyéb üzleti tevékenységek érdekében.” meséli partnerünk.
Sokszor hangsúlyozzuk, hogy a kiszervezett logisztika nemcsak nagyobb, hanem az induló webáruházaknak is segítséget nyújt a mindennapokban. A logisztika terhei alól mentesülve több idő jut arra, ami igazán fontos egy vállalkozás fejlesztéséhez!
Fókusz a sikeren
A sikerhez nem a logisztikával kell a legtöbb időt tölteni, sokkal inkább a hirdetésekkel, a webshop arculatával és marketinggel érdemes foglalkozni. Természetesen ezekre csak akkor tud megfelelően fókuszálni egy vállalkozás, ha a vásárlók kiszolgálása biztonságban, logisztikai szakértői kezekben van. „Induló vállalkozásoknak, induló webshopoknak nagyon nagy könnyedség lehet, hogy nem kell ezzel foglalkozniuk.” foglalja össze Rajmund.
Kiszervezve, de teljes kontroll alatt
A Boxy Ügyfélportál segítségével partnereink naprakészen tudják követni rendeléseik státuszát és természetesen a készletüket is. Ennek köszönhetően nem vész el a kontroll, precízen kezelhető a termék mennyiség és optimalizálhatóak a költségek.
Köszönjük Gáll-Szőllősi Rajmundnak, a Monteen tulajdonosának, hogy ellátogatott hozzánk, mesélt a termékeiről és a közös munkáról a Boxy-val!